Books: Harry Potter (UWAGA TREŚCI SPOJLERUJĄCE)

07:27

Hej!

Tym postem rozpoczynam serię dotyczącą książek. Znajdą się tutaj m.in. moje odczucia po przeczytaniu, opis  oraz recenzja. ☺

  HARRY POTTER

Dzisiaj postanowiłam, że napiszę o książce (a właściwie serii) , która zmieniła moje życie - Harry Potter autorstwa J.K. Rowling. Jestem Potterhead od dobrych 5 lat. To jedne z nielicznych książek, które wchłonęłam jak gąbkę ( nie licząc trylogii  Niezgodna ☺ ). Bardzo wczułam się w postać Harry'ego , czy Hermiony , jednak - pewnie to dla niektórych dziwne ; postać Severusa Snape'a urzekła mnie najbardziej. Przez całą serię myślimy o nim jako " o tym złym" , jednak ostatecznie poznajemy historię jego życia i prawda  wychodzi na jaw . Jego śmierć wstrząsnęła mną. Tak samo zresztą jak i  śmierć Zgredka ,  Freda  Weasley'a , Remusa Lupina , Nimfadory Tonks , Syriusza Black'a jak i Dumbledore' a. J.K. Rowling doskonale odzwierciedliła stratę bliskiej nam osoby :c.




Jeśli chodzi o mnie:

  • Dom : - Myślę , że byłby problem z przydzieleniem mnie, pod tym względem  jestem jak Niezgodna  xD - pasuję do wszystkiego , jednak najbliżej mi chyba do Slytherinu bądź Gryffindoru.
  • Ulubione postaci: Severus Snape , Bellatrix Lestrange-  wiele osób nienawidzi jej za wszystkie okrucieństwa , do jakich się posunęła , jednak jej postać jest bardzo barwna, przyciągnęła moją uwagę
  • Ulubiona książka : Tutaj też jest problem - kocham wszystkie ♥ , jednak mimo wszystko Insygnia Śmierci ♥

Jeśli ktoś nie czytał tej serii , gorąco polecam! Właśnie Harry Potter wpoił mi takie wartości, jak : tolerancja , miłość, odwaga i poświęcenie, Świat Harry'ego Potter'a jest zawsze otwarty☺

                                                                 Do następnej książki ☺
                                                                       Patrycja

Instagram: klik



You Might Also Like

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.

_____ LIFE _____

_____ LIFE _____

_____ IS _____

_____ IS _____

_____ BRUTAL _____

_____ BRUTAL _____