Books: Zawszę stanę przy tobie

09:45

Cześć!


Piszę do Was z propozycją książki Zawsze stanę przy tobie , autorstwa Gayle Forman.

Tytuł oryginału: Sisters in Sanity
Autor: Gayle Forman
Liczba stron: 272
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia









KRÓTKI OPIS OD WYDAWNICTWA

Brit jest niepokorna i czasami pakuje się w kłopoty. Mimo to nie może zrozumieć, dlaczego ojciec i macocha oddają ją do Red Rock, ośrodka terapeutycznego, gdzie rzekomo leczy się zbuntowane nastolatki. Teraz jej życie spoczywa w rękach terapeutek o niedostatecznych kwalifikacjach, twardziela Szeryfa oraz okrutnej psycholog.
Nikt nie zdoła przetrwać samotnie - lecz komu zaufać w miejscu, gdzie nagradzane jest donoszenie na koleżanki? Na szczęście Brit poznaje V, Bebe, Marthę oraz Cassie - cztery dziewczyny, dzięki którym może uda jej się nie oszaleć. Razem starają się zachować zdrowy rozsądek, by życie w Red Rock nie zmieniło się w ostateczny koszmar.



MOJA RECENZJA: MOCNE 7/10

Książka "Zawsze stanę przy tobie" to idealna lektura młodzieżowa; szybko się ją czyta. ( Książkę tą przeczytałam w ok. 2h ) Nie mam negatywnych odczuć co do niej, podobała mi się. Uważam, że to jedna z lepszych książek Gayle Forman, wg mnie lepsza, niż bestsellerowe"Zostań, jeśli kochasz" i "Wróć, jeśli pamiętasz" , czy "Ten jeden rok" i "Ten jeden dzień". Jeśli szukasz książki łatwej i przyjemnej w czytaniu- mogę Ci ją śmiało polecić ☺




Ulubiony cytat:






You Might Also Like

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.

_____ LIFE _____

_____ LIFE _____

_____ IS _____

_____ IS _____

_____ BRUTAL _____

_____ BRUTAL _____