Books: Gwiazd Naszych Wina

05:55

Hej!

Bardzo długo tu nie zaglądałam przez brak czasu. (Szkoła :c) Powracam z propozycją książki " Gwiazd Naszych Wina" ☺


Tytuł oryginału: "The Fault In Our Stars"
Autor: John Green
Liczba stron: 310
Wydawnictwo: Bukowy Las







KRÓTKI OPIS OD WYDAWNICTWA:

Szesnastoletnia Hazel choruje na raka i tylko dzięki cudownej terapii jej życie zostało przedłużone o kilka lat.


Jednak nie chodzi do szkoły, nie ma przyjaciół, nie funkcjonuje jak inne dziewczyny w jej wieku, zmuszona do taszczenia ze sobą butli z tlenem i poddawania się ciężkim kuracjom. Nagły zwrot w jej życiu następuje, gdy na spotkaniu grupy wsparcia dla chorej młodzieży poznaje niezwykłego chłopaka. Augustus jest nie tylko wspaniały, ale również, co zaskakuje Hazel, bardzo nią zainteresowany. Tak zaczyna się dla niej podróż, nieoczekiwana i wytęskniona zarazem, w poszukiwaniu odpowiedzi na najważniejsze pytania: czym są choroba i zdrowie, co znaczy życie i śmierć, jaki ślad człowiek może po sobie zostawić na świecie.



MOJA OCENA

Sięgnęłam po tą książkę z czystej ciekawości. Ostatnio było o niej bardzo głośno. Wiele moich znajomych przeczytało nią i bardzo się im podobała, więc czemu nie? Postanowiłam ponownie zagłębić się w lekturze Johnego Greena. Szczerze powiedziawszy za wysoko oceniłam tę książkę. Ale mimo wszystko nadal uważam, że jest warta przeczytania. Bardzo lubię styl pisania tego autora ☺ Koniec na pewno poruszy każdego czytelnika

DAJĘ MOCNE 8/10 


ULUBIONE CYTATY

- Okay - powiedział, gdy minęła cała wieczność. - Może "okay" będzie naszym "zawsze".
- Okay - zgodziłam się.

-Nie zabijają, dopóki ich nie zapalisz - powiedział, kiedy samochód zatrzymał się przy nas. - A ja nigdy żadnego nie zapaliłem. Widzisz, to metafora: trzymasz w zębach czynnik niosący śmierć, ale nie dajesz mu mocy, by zabijał.


EKRANIZACJA


Wiadomo,że książka jest zawsze lepsza, niż jej ekranizacja, ale  w tym przypadku nie jest tak źle, jak np. w  przypadku "Więźnia Labiryntu: Prób Ognia"- to zupełnie inna bajka  ☺




Zachęcam do przeczytania tejże książki ! Do następnego postu
 Patrycja ♥






You Might Also Like

1 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.

_____ LIFE _____

_____ LIFE _____

_____ IS _____

_____ IS _____

_____ BRUTAL _____

_____ BRUTAL _____