Books: Oskar i Pani Róża

06:34

Hej!

Dzisiaj kolejny raz post z serii o książkach. Tym razem 'pod lupę' wezmę książkę Erica- Emmanuela Schmitta, pt. 'Oskar i Pani Róża'. ☺



Rok wydania: 2002
Liczba stron: 88







Krótki opis :



  Książka przedstawia losy nieuleczalnie chorego na raka chłopca. Każdego dnia odwiedza go Pani Róża, wolontariuszka, która za pomocą przedziwnych opowieści o legendarnych zapaśniczkach pomaga głównemu bohaterowi pogodzić się z nadchodzącą śmiercią. Wymyśla dla Oskara zadanie. Chłopiec ma przeżywać każdy kolejny dzień tak, jakby było to 10 lat. Każdego dnia będzie pisać list do Boga, w którym opisze swoje wątpliwości i doświadczenia życiowe.


***
'Oskar i Pani Róża' to książka w 100% godna polecenia. Mimo, że to nie jest gatunek, który czytam na co dzień , to i tak ta książka bardzo mi się spodobała. Jestem pewna, że poruszy każdego czytelnika.


 MOJA OCENA: 7/10


***
Jeśli chodzi o ekranizację, w 2009 roku wyszedł film, o tym samym tytule. Szczerze powiedziawszy film nie do końca przypadł mi do gustu. Uważam, że w ogóle nie dorównuje książce, ale to tylko moja opinia. ☺





                                                                                                                                                                   

                                                                                                    Do następnej książki!
                                                                                                        Patrycja



Mój Instagram: @only.rose
Blog Karoliny: klik

You Might Also Like

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.

_____ LIFE _____

_____ LIFE _____

_____ IS _____

_____ IS _____

_____ BRUTAL _____

_____ BRUTAL _____