Books: Papierowe miasta

04:06

Hey!

Długo zastanawiałam się, co by tutaj napisać, aż w końcu doszłam do wniosku, że zrecenzuję książkę Johna Greena, pt. 'Papierowe Miasta'  [ang. Paper Towns]


 Autor: John Green
Liczba stron: 400
Wydawnictwo: Bukowy Las









Krótki opis od wydawnictwa:


 Quentin Jacobsen – dla przyjaciół Q – ma osiemnaście lat i od zawsze jest zakochany we wspaniałej koleżance, zbuntowanej Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie przeżyli razem coś niesamowitego, teraz chodzą do tego samego liceum. Pewnego wieczoru w przewidywalne, nudne życie chłopaka wkracza Margo w stroju ninji i wciąga go w niezły bałagan. Po czym znika. Quentin wyrusza na poszukiwanie dziewczyny, która go fascynuje, idąc tropem skomplikowanych wskazówek, jakie zostawiła tylko dla niego. Żeby ją odnaleźć, musi pokonać setki kilometrów w USA. Po drodze przekonuje się na własnej skórze, że ludzie są w rzeczywistości zupełnie inni, niż sądzimy. Czy dowie się, kogo szuka i kim naprawdę jest Margo?



MOJA OCENA



  Książkę  bardzo szybko się czyta. Bardzo mi się podobała, aż do zakończenia, które moim zdaniem kompletnie ją zepsuło. Byłam zszokowana, przez co znienawidziłam tę książkę,ale z drugiej strony, gdyby zakończyła się ona tak, jak chciałam, byłaby w 100% przewidywalna. Mimo mojej niechęci do zakończenia, 'Papierowe Miasta' są  warte przeczytania ☺ Niektóre momenty rozbawiły mnie do łez. Co prawda książka większego  szału nie robi, ale  jest idealna, jeśli chcemy uciec od rzeczywistości i  poprawić sobie humor.


Moja ocena: 6/10  (zakończenie robi swoje)



***
Jeśli chodzi o ekranizację, wyszła w 2015 roku. W filmową Margo wcieliła się fotomodelka, Cara Delavingne.


                                                                                    Do następnej ksiązki!
                                                                                            Patrycja ☺


Mój Instagram: @only.rose
Blog Karoliny: klik


You Might Also Like

1 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.

_____ LIFE _____

_____ LIFE _____

_____ IS _____

_____ IS _____

_____ BRUTAL _____

_____ BRUTAL _____